marți, 8 iunie 2010

Rochita Only 50% Pleasure,50% Joy VANDUTA

Cod: 3
Firma: Only
Stare: buna, purtata de putine ori, dar putin tare scamosata( poze in detaliu la cerere)
Marime: pe ea scrie Xs dar mie imi e buna si port M, deci de la un Xs la un M mai micut.
Pret: 20 lei






Un comentariu:

  1. Buna! Nu am reusit sa gasesc niciun ID de mail/mess al tau, motiv pentru care an decis sa iti las acest comentariu, cu speranta ca poate il vei vedea. M-am indragostit iremediabil de sandalele negre pe care tu le porti in acest post si care se mai regasesc si in alte postari ale tale. Oare te-ai putea desparti de acestea in sensul de a le vinde? Imi place si rochita aceasta verde si as dori si alte fotografii cu ea, pentru a vedea cat de scamosata este. De asemenea, as dori sa stiu lungimea sa in cm, de la umar pana la tiv. Astept cu interes toate raspunsurile tale la adresa mea de mail ramonicile@yahoo.com sau la acelasi ID de mess. Pupici!

    RăspundețiȘtergere